Om mig

Jag lever ett vanligt pensionärsliv, jag festar, bloggar, och umgås med nära och kära.

lördag 14 augusti 2010

En lista

Kan du laga mat: Billys pizza
Vad jobbar du med/pluggar du: Pensionerad pilot och polis
Har du någon fobi: Arga hundar
Vilket är ditt senaste inköp: en ring till Anne-Louise
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Jag betalade in 3000 kronor för mycket i skatt så jag fick tillbaka dom
Har du sovit i din egen säng inatt: ja
Vad hade du sönder senast: ett pingisrack
Vem snackade du med senast: Anne-Louise
Varm favoritdricka: kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig:kaffe
När gjorde du senast något riktigt dumt: igår
Saknar du någon just nu: nej
Vad ska man göra för att få dig irriterad: påminna mig om min ålder
Någon jag stör mig på: när folk reser sig upp på bussen
senaste person du kramade: Anne-Louise
Senaste person du ringde: Anne-Louise
Senaste person som ringde dig:  Anne-Louise
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: .5
Röstade du i det senaste valet: Ja
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nej, jag vill ha en hund
Vilken låt lyssnade du senast på: Minns ej
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej
Vad tycker du är äckligt: saltgurka, usch
Har du pengar på mobilen: Jag har ingen mobil
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa: En hund
Kan du vissla? Ja
Tittade du på tecknat när du var liten: Nej
Pratar du några andra språk:  Nej
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Nej
Vad har du med dig in på bion? Anne-Louise
Gillar du din boendesituation:  Ja
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 75
Tror du på liv på andra planeter? Nej
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Nej
Är du mörkrädd? ja

Inga kommentarer: