Om mig

Jag lever ett vanligt pensionärsliv, jag festar, bloggar, och umgås med nära och kära.

torsdag 12 augusti 2010

Anne-Louise gästbloggar

Efter flertalet önskemål har jag nu bestämt mig för att gästblogga.
Anledningen till att jag och Bertil tog en paus är att vi började bråka. Det hela slutade med att Bertil skrek åt mig att han skulle odla mustaschen med, eller utan min tillåtelse. Jag kunde såklart inte acceptera sådant uppträdande, så nu är vi på ruta 1 igen.

Det var även några blogg-redäärrzzz (Bertil sa att det kallas så, och man vill ju hänga med alla dagens nymodigheter) som var ville veta hur jag bodde, jag bor i en egen lägenhet i ett 65+ område tillsammans med mina katter Torlejf och Gun-Ingvar.
Jag har 5 barn från tidigare relationer, och 12 barnbarn, och jag har funderat ett tag på att börja blogga själv, men vet inte om jag är riktigt så ambitiös.

Imorgon fyller jag 73.
Nu vet jag inte riktigt något mer som kan intressera er men ni får ställa frågor i kommentarsfältet.
http://nabila.wordsilah.com/wp-content/uploads/egg2_1000.jpg
Såhär är min och Bertils relation just nu.

Inga kommentarer: