Om mig

Jag lever ett vanligt pensionärsliv, jag festar, bloggar, och umgås med nära och kära.

fredag 24 september 2010

Bertil skriver

Hejsan, den senaste månaden har jag varit i "väntrummet", där hamnar man om man är troende och "de" inte vet om man platsar till ställe "upp" eller ställe ner".
Tyvärr var en av "hjälparna" tydligen hinduist, så han återföddes, och då behövdes det tydligen någon till hans jobb, så det verkar som att jag blir kvar här i "väntrummet".

Hjälpare=någon som välkommnar nydöda och ger dom vägledning.

Min dödsorsak var fruktansvärd, min kära Anne-louise var visst inte så söt som jag trodde, hon la under en längre tid gift i all min föda så till slut dog jag.
Om ni träffar henne säg att jag hälsar, fuck you till henne.

Jag vet inte om det blir så mycket mer uppdatering nu, mitt jobb är verkligen ett heltidsjobb.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är chockad!! Är Bertil död???? Vad fruktansvärt!!! För att inte tala om att man inte ens skall få vara ledig när man dör. Allt hopp är ute...
Och om Anne-Louise läser dett: FUCK YOU!!!!
Mia.

Anonym sa...

Hej, Bertil!
Förstår att du har mycket att göra eftersom du aldrig bloggar nuförtiden. Är det kanske vårt fel? Har ju en och annan "bortgång" här på sjukhuset.
Mia